Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30, (096 ) 24-34-206 «Гаряча лінія» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах. Телефон (04735) 2-01-30, моб.096-24-34-206, "Гаряча лінія" для повідомлення про факти порушень чинного законодавства у сфері благоустрою 096-34-00-003

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Чи доводилося Вам звертатися до органів влади для вирішення Ваших проблем, яким був результат звернення?

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Аграрна біржа
Гідність, воля і перемога
Державний фонд
УКРГАЗБАНК
Черкаська облдержадміністрація
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
ремонт


Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області інформує Друк e-mail
Понеділок, 22 травня 2017, 06:16

alt

Проект «Шлюб за добу» успішно крокує Черкасами


Впровадження послуги експрес-одруження - це крок назустріч європейським стандартам надання адміністративних послуг. Проект «Шлюб за добу» стає ще ближчим до кожної пари, яка вирішила побратись і не бажає чекати. З моменту запуску проектом в Україні скористалось близько 6000 пар. Враховуючи те, що весільний сезон набирає обертів, кількість охочих скористатися «експрес-одруженням» і отримати свідоцтво про шлюб у прискореному режимі буде зростати. Вже минув місяць відтоді, як Міністерство юстиції запустило новий сервіс – «Шлюб за добу» у місті Черкаси.

З моменту запуску в рамках пілотного проекту станом на 11 травня 2017 року було проведено 11 реєстрацій шлюбів та ще 2 пари виявили бажання зареєструвати шлюб, скориставшись пілотним проектом «Шлюб за добу». Серед переваг реєстрації шлюбу за новою процедурою слід відзначити, що проект «Шлюб за добу» дає можливість закоханим парам вільно розпоряджатися своїм часом та не залежати від строків, які зазвичай відводяться у відділах державної реєстрації актів цивільного стану. Вся процедура державної реєстрації шлюбу займе не більше доби з моменту подання заяви. То ж тепер, у молодят є вибір – без поспіху зареєструвати шлюб у традиційних відділах державної реєстрації актів цивільного стану, або ж скористатися «експрес-одруженням» і отримати свідоцтво про шлюб у прискореному режимі.

 

Як отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: 1) безоплатного доступу через портал електронних сервісів; 2) оприлюднення публічної інформації з Єдиного державного реєстру у формі відкритих даних відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»; 3) безоплатного доступу через персональний кабінет до документів, поданих юридичною особою, фізичною особою - підприємцем та громадським формуванням, що не має статусу юридичної особи, для проведення реєстраційних дій, відомостей про результати їх розгляду, документів, що містяться в реєстраційній справі таких осіб в електронній формі, та відомостей про цих осіб, які актуальні на момент запиту та на визначену дату, - шляхом їх перегляду, копіювання та роздрукування; 4) документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі; 5) виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі; 6) витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату; 7) суб’єктам приватного права може надаватися прямий доступ до Єдиного державного реєстру в електронному вигляді у режимі реального часу на платній основі на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором. Частиною 7 статті 11 Закону передбачено, що державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, крім випадків, передбачених цим Законом.

 

До уваги громадян! Як зареєструвати свої права якщо державний акт на земельну ділянку або свідоцтво про право власності на майно втрачені чи пошкоджені?


Для державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку, права власності на об’єкт нерухомого майна, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи зіпсуванням відповідного державного акта на право власності чи постійного користування земельною ділянкою, свідоцтва про право власності на нерухоме майно подаються: 1) копія примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно; 2) оголошення про втрату документа у друкованих засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження або місцевої чи регіональної сфери розповсюдження за місцезнаходженням нерухомого майна, в якому повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий, яким органом (крім випадків пошкодження чи зіпсування документа). Державна реєстрація прав проводиться виключно за умови встановлення державним реєстратором наявності зареєстрованих речових прав в інформаційних системах, державна реєстрація прав в яких здійснювалася до 1 січня 2013 р., або на паперових носіях інформації, ведення яких здійснювалося підприємствами бюро технічної інвентаризації.

 

До уваги суб’єктів державної реєстрації та нотаріусів!


Доводимо до відома, що наказом Міністерства юстиції України від 25 квітня 2017 року № 1410/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 квітня 2017 року № 548/30416 (далі – наказ), внесено зміни до Порядку надання ідентифікаторів доступу до Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15 грудня 2015 року № 2586/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 грудня 2015 року за № 1568/28013. Наказ має на меті врегулювання питань доступу приватних виконавців до Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, вдосконалення порядку укладання договорів з їх технічним адміністратором та реалізації рішень Міністерства юстиції та його територіальних органів про анулювання або тимчасове блокування доступу користувачів до реєстрів. Наказ набере чинності у день його офіційного опублікування в Офіційному віснику України № 37 від 12 травня 2017 року. З текстом наказу можна ознайомитися за посиланням: https://minjust.gov.ua/ua/news/49178.