Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30, (096 ) 24-34-206 «Гаряча лінія» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах. Телефон (04735) 2-01-30, моб.096-24-34-206, "Гаряча лінія" для повідомлення про факти порушень чинного законодавства у сфері благоустрою 096-34-00-003

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь-ласка, роботу районної газети "Надросся" та надайте пропозиції для її покращення

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Аграрна біржа
Гідність, воля і перемога
Державний фонд
УКРГАЗБАНК
Черкаська облдержадміністрація
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
ремонт


Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області інформує Друк e-mail
Четвер, 01 червня 2017, 05:50

alt

Зростання доходів місцевих бюджетів - наслідок вдало проведених реформ Міністерства юстиції України

В сучасних умовах розвитку України значно посилюється роль фінансів місцевого самоврядування. Місцеві бюджети є основним джерелом, фінансовою базою органів місцевого самоврядування, активною формою акумуляції певної частини фонду фінансових ресурсів. Реформа децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації була і залишається пріоритетною у 2017 році, оскільки однією із безумовних її переваг є зарахування адміністративного збору за державну реєстрацію нерухомості та бізнесу до місцевих бюджетів.

Станом на 01.05.2017 року на території Черкаської області державну реєстрацію у сфері нерухомості та бізнесу здійснюють державні реєстратори 20 районних державних адміністрацій, 50 виконавчих комітетів міських, сільських та селищних рад, 2 акредитованих суб’єктів, державні та приватні нотаріуси області. Так, лише з початку 2017 року, станом на 01 травня, до місцевих бюджетів Черкаської області зараховано : - за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень – 2 964 123,70 грн.; - за державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців – 779 926,00 грн.

 

Оскарження відмови у проведенні реєстраційних дій щодо нерухомості

Відмова у проведенні реєстраційних дій щодо нерухомості може бути оскаржена до територіального органу Мін’юсту або до суду.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, тому скаргу можна подати або надіслати за адресою: бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001.
Якщо державним реєстратором безпідставно, необґрунтовано відмовлено у проведенні реєстраційних дій, то за результатом розгляду скарги приймається рішення про задоволення скарги. У такому випадку скасовується рішення про відмову в державній реєстрації прав та проводиться державна реєстрація прав на нерухомість.
Рішення, прийняте за результатом розгляду скарги, виконується не пізніше наступного робочого дня після прийняття такого рішення. При цьому, повторне подання документів для проведення державної реєстрації прав на нерухомість та сплата адміністративного збору не вимагається.

 

Надання адміністративної послуги щодо подачі документів для реєстрації місця проживання новонароджених через відділи державної реєстрації актів цивільного стану

Міністерством юстиції України проводиться постійна робота щодо спрощення доступу громадян до адміністративних послуг. Так, на даний час документи про реєстрацію місця проживання новонародженної дитини можна подати через відділи державної реєстрації актів цивільного стану або через працівників цих відділів, які здійснюють виїзний прийом щодо державної реєстрації народження дітей при пологових відділеннях місцевих медичних закладів. Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи: - заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини; - паспорти батьків; - свідоцтво про народження дитини; - квитанція про сплату адміністративного збору; - копію витягу про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (у разі подання документів для реєстрації місця проживання дітей одинокими матерями). Реєстрація місця проживання дитини проводиться за місцем проживання її батьків (чи одного з батьків) або ж законних представників. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється за місцем проживання одного з батьків за. письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків. Станом на 25 травня 2017 року через відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області було подано 252 заяви про реєстрацію місця проживання новонародженної дитини. Шановні батьки, заощаджуйте свій дорогоцінний час та використовуйте його на своїх любих малюків !

 

Хто здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень?

У 2016 році Міністерство юстиції завершило одну з найважливіших для України реформ. Було знищено монополію у сфері державної реєстрації нерухомості. Наразі функції державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно вповноважені здійснювати нотаріуси, реєстратори районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та акредитованих суб'єктів. Також державні та приватні виконавці отримали можливість здійснювати функції державного реєстратора у разі державної реєстрації обтяжень, накладених під час примусового виконання рішень відповідно до закону, а також у разі державної реєстрації припинення іпотеки у зв'язку з придбанням (передачею) за результатом прилюдних торгів (аукціонів) нерухомого майна, що є предметом іпотеки. Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя. Державна реєстрація обтяжень речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна. З переліком суб’єктів державної реєстрації Черкаської області можна ознайомитись за посиланням: http://uprav.ck.miniust.gov.ua/docs/09021703.pdf.

 

Права на яку нерухомість реєструються в Державному реєстрі прав?

Статтею 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено перелік об’єктів, що реєструються та які не підлягають реєстрації у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав). У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на: земельні ділянки, підприємства які є єдиним майновим комплексом, житлові будинки, будівлі, споруди, квартири, житлові та нежитлові приміщення, об’єкти незавершеного будівництва. Не підлягають державній реєстрації речові права та їх обтяження на корисні копалини, рослини, а також на малі архітектурні форми, тимчасові, некапітальні споруди, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких можливе без їх знецінення та зміни призначення, а також окремо на споруди, що є приналежністю головної речі, або складовою частиною речі, зокрема на магістральні та промислові трубопроводи (у тому числі газорозподільні мережі), автомобільні дороги, електричні мережі, магістральні теплові мережі, мережі зв’язку, залізничні колії.

 

Увага! Реформування державних та комунальних друкованих засобів масової інформації

Законом України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» (далі – Закон № 917-VIII) від 24.12.2015, внесено зміни до Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», зокрема, доповнено статтю 8 новою частиною, якою передбачено, що органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування не можуть виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації. Відповідно до частин 1 - 2 статті 2 Закону № 917-VIII реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у два етапи: перший – протягом одного року з дня набрання чинності цим законом та другий – протягом наступних двох років. На першому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій згідно з переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сферах, організовується підвищення кваліфікації працівників таких редакцій, а також складається Зведений перелік об’єктів реформування. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №848 затверджено Перелік друкованих засобів масової інформації та редакцій, реформування яких здійснюється на першому етапі. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» реєструючий орган визнає свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним у разі неподання після завершення процесу реформування державних і комунальних засобів масової інформації органами державної влади, іншими державними органами або органами місцевого самоврядування, які є їх засновниками (співзасновниками), заяви про перереєстрацію відповідних друкованих засобів масової інформації.

 

 Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

Для зручності громадян та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану у 2015 році Міністерством юстиції України запроваджено пілотний проект Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Завдяки даному електронному сервісу подати документи до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану можна через мережу Інтернет, не виходячи із дому. Скористатися нововведенням досить просто, адже для цього необхідні лише комп’ютер та доступ до мережі Інтернет. Вхід на Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua. Зареєструвавшись на Веб-порталі, Користувач може: - подати заяви щодо державної реєстрації актів цивільного тану, заяви про повторну видачу свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, заяви про внесення змін, доповнень, про анулювання, про поновлення актового запису цивільного стану; - здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу; - отримати консультацію працівників відділу ДРАЦС щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень; - здійснити необхідну оплату державного мита чи платних послуг; - відслідковувати стан заяв або звернення в Особистому кабінеті. Учасниками даного проекту є всі 28 районні, районні у місті та міські відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області. За період роботи сервісу ним скористалися майже 200 осіб, які зекономили свій час та отримали необхідні послуги он-лайн.