Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30, (096 ) 24-34-206 «Гаряча лінія» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах. Телефон (04735) 2-01-30, моб.096-24-34-206, "Гаряча лінія" для повідомлення про факти порушень чинного законодавства у сфері благоустрою 096-34-00-003

Оголошення

  •  

    18 серпня 2017 року о 10 годині в залі засідань адмінбудинку районної ради відбудеться засідання позачергової сесії районної ради сьомого скликання.
    На розгляд сесії виносяться питання:

    - Про внесення змін до рішення районної ради від 23.12.2016 року № 13-13/VIІ «Про районний бюджет на 2017 рік»;
    - Про внесення змін до районної комплексної міжгалузевої Програми «Турбота» на 2014 - 2020 роки»;
    - Про надання згоди на переведення на альтернативні види палива об'єктів районної комунальної власності.

    На сесію запрошуються депутати Черкаської обласної ради Зуєнко В.Л., Веретільнік В.В., Галушко В.М., голова та перший заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату, начальники відділів та управлінь райдержадміністрації, міський, селищний, сільські голови, керівники окремих підприємств, установ та організацій району, представники засобів масової інформації.

     

    оприлюднено 14.08.2017

    Детальніше...
  • ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ РАЙОНУ!

    В Корсунь-Шевченківському районі діє урядова програма «ДОСТУПНІ ЛІКИ» по відшкодуванню вартості лікарських засобів під час амбулаторного лікування осіб, що страждають на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ типу, бронхіальну астму.
    Для отримання рецептів Вам необхідно звернутися до сімейного лікаря.
    Рецепти виписують лікарі в наступних амбулаторіях:

    Детальніше...

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь ласка, роботу діючого голови райдержадміністрації:

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Аграрна біржа
Гідність, воля і перемога
Державний фонд
УКРГАЗБАНК
Черкаська облдержадміністрація
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
ремонт


Зобов'язання України щодо створення ефективної системи контролю державної допомоги суб'єктам господарювання, за зразком системи, яка існує у Європейському Союзі, передбачені низкою міжнародних угод Друк e-mail
Четвер, 03 серпня 2017, 00:00

alt

Найбільш чіткі вимоги до такої системи встановлено у статтях 262 – 267 Частини 2 "Державна допомога" Глави 10 "Конкуренція" Розділу IV "Торгівля і питання, пов’язані з торгівлею" Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.

Зазначені вимоги стосуються:
- впровадження основних принципів ЄС у сфері державної допомоги;
- забезпечення інституційної спроможності незалежного органу з питань державної допомоги;
- розроблення підзаконних нормативно-правових актів з питань державної допомоги суб'єктам господарювання з урахуванням первинного та вторинного законодавства ЄС, судової практики Суду ЄС, рамковими положеннями, керівними принципами та іншими чинними адміністративними актами Європейського Союзу;
- забезпечення прозорості.
Відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, для впровадження національної системи контролю державної допомоги Україна має:
1) протягом трьох років з дати набрання чинності Угодою – прийняти національне законодавство про державну допомогу та забезпечити функціонування незалежного органу, який матиме відповідні повноваження;
2) протягом п’яти років з дати набрання чинності Угодою – створити повний реєстр схем державної допомоги;
3) привести ці схеми допомоги у відповідність до критеріїв, визначених у статтях 262 та 264 цієї Угоди протягом строку не більше ніж сім років з дати набрання чинності Угодою;
4) протягом перших п’яти років після набрання чинності Угодою, будь-яка державна допомога, надана Україною, має оцінюватись за правилами, ідентичними правилам Європейського Союзу щодо країн зі складною соціально-економічною ситуацією.
Законом України "Про ратифікацію Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони" Угоду про асоціацію між Україною та ЄС ратифіковано.
1 липня 2014 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 1555-VII "Про державну допомогу суб’єктам господарювання", розроблений Антимонопольним комітетом України з урахуванням зобов'язань, визначених Угодою про асоціацію між Україною та ЄС. Зазначений Закон набере чинності у повному обсязі 2 серпня 2017.
Відповідно до статті 8 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" Уповноваженим органом з питань державної допомоги визначено Антимонопольний комітет України.
До повноважень Антимонопольного комітету України як Уповноваженого органу з питань державної допомоги, зокрема, належать:
- нормативне забезпечення здійснення контролю та моніторингу державної допомоги;
- отримання та розгляд повідомлень про нову державну допомогу;
- визначення належності до державної допомоги заходів з підтримки суб'єктів господарювання, оцінювання допустимості державної допомоги для конкуренції;
- збирання інформації про заходи з підтримки суб'єктів господарювання;
- надання обов'язкових для розгляду рекомендацій про внесення змін до умов надання державної допомоги, а також роз'яснень з питань державної допомоги;
- прийняття рішень про тимчасове або повне припинення надання незаконної державної допомоги та її повернення.

За інформацією офіційного веб-сайту Антимонопольного комітету України