Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30, (096 ) 24-34-206 «Гаряча лінія» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах. Телефон (04735) 2-01-30, моб.096-24-34-206, "Гаряча лінія" для повідомлення про факти порушень чинного законодавства у сфері благоустрою 096-34-00-003

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь ласка, рівень криміногенної ситуації у Вашому населеному пункті?

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Аграрна біржа
Гідність, воля і перемога
Державний фонд
УКРГАЗБАНК
Черкаська облдержадміністрація
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
ремонт


Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області інформує Друк e-mail
Четвер, 28 вересня 2017, 06:09

alt

При реєстрації нерухомості можна отримати витяг у паперовій формі з підписом та печаткою реєстратора!


«Антирейдерським законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 № 1666-УШ передбачена можливість власника нерухомого майна при реєстрації нерухомості отримати паперове підтвердження з підписом та печаткою реєстратора. Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації» від 9 листопада 2016 № 806

визначена форма та зміст витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав. Витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав формується державним реєстратором за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав в електронній формі, що розміщується на веб-порталі Мін'юсту, та за бажанням заявника в паперовій формі на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки державного реєстратора. Витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав формується на основі записів Державного реєстру прав після внесення до зазначеного Реєстру відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав та містить відомості про: 1) індексний номер витягу; 2) дату та час його формування; 3) державного реєстратора, який сформував витяг; 4) підставу формування витягу; 5) речові права, обтяження речових прав, державну реєстрацію яких проведено; 6) відомості про об'єкт нерухомого майна».

 

 Припинення повноважень керівника організації роботодавців

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про організації роботодавців, їх об'єднання, права і гарантії їх діяльності» (далі – Закон) роботодавці мають право об’єднуватися в організації роботодавців, вільно вступати до таких організацій та виходити з них, брати участь в їх діяльності на умовах та в порядку, визначених їх статутами. Організації роботодавців, їх об’єднання можуть створювати об’єднання організацій роботодавців, вступати до таких об'єднань та виходити з них, брати участь в їх діяльності на умовах та в порядку, визначених статутами об’єднань організацій роботодавців. Частиною 3 статті 2 Закону передбачено, що член організації роботодавців чи об’єднання організацій роботодавців має право в будь-який час припинити своє членство в організації роботодавців чи об’єднанні організацій роботодавців шляхом подання заяви до відповідних статутних органів. Членство в організації роботодавців чи об’єднанні організацій роботодавців припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З того самого дня припиняється перебування члена організації роботодавців чи об’єднання організацій роботодавців на будь-яких виборних посадах в організації роботодавців чи об’єднанні організацій роботодавців. 02.11.2016 набрав чинності Закон України від 06.10.2016 №1666-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» (далі – Закон ), яким внесені зміни до низки нормативних актів, якими передбачається забезпечення захисту прав власності, економічних інтересів громадян та інвесторів, а також зменшення ризиків незаконного заволодіння майном. Зокрема, частину третю статті 2 Закону «Про організації роботодавців, їх об'єднання, права і гарантії їх діяльності» доповнено абзацом другим, згідно якого, дія абзацу першого цієї частини не поширюється на членів організації роботодавців чи об’єднання організацій роботодавців, обраних на посади керівника та заступника керівника організації роботодавців чи об’єднання організацій роботодавців. Членство в організації роботодавців чи об’єднанні організацій роботодавців зазначених керівників припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника. Частиною 2 статті 15 Закону «Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності» передбачено, що рішення про внесення змін до статутних документів, у складі виборних органів організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців приймається організацією роботодавців, об’єднанням організацій роботодавців у визначеному статутом порядку та оформляється протоколом засідання уповноваженого органу організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 15 Закону про прийняте уповноваженим органом організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців рішення повідомляється в 60-денний термін суб’єкт державної реєстрації в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».


 Речові права на нерухоме майно, що підлягають державній реєстрації, та способи їх захисту


Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що державній реєстрації прав підлягають: 1) право власності; 2) речові права, похідні від права власності: право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки; іпотека; право довірчої власності; інші речові права відповідно до закону; 3) право власності на об’єкт незавершеного будівництва. Рішення про державну реєстрацію прав приймаються державним реєстратором. Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду. При Міністерстві юстиції України та Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області працюють постійно діючі комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації. Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області розглядає скарги на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють діяльність у межах Черкаської області. Скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках термін може продовжуватись до 45 днів). Скаргу можна подати або надіслати до: - Міністерства юстиції України (вул. Архітектора Городецького, 13, м. Київ, 01001). - Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001). У разі виникнення питань щодо оформлення скарги та її подачі консультації надаються за тел. 33-00-27.

 

Обовязок батьків своєчасно зареєструвати народження дитини

 

Народження дитини для кожної сім`ї - чи не найголовніша, найважливіша подія у житті. Але, слід пам’ятати, що з моменту народження малюк є громадянином нашої держави, який згідно з діючим сімейним законодавством має правовий статус дитини, права та інтереси якого забезпечуються і охороняються державою. Забезпечуючи виконання прав та інтересів дитини, держава покладає ряд обов’язків на її батьків, закріплюючи їх законодавчо. Необхідність державної реєстрації народження встановлюється нормами Цивільного кодексу України. Відповідно до статті 49 Цивільного кодексу народження фізичної особи є актом цивільного стану, який підлягає державній реєстрації відповідно до закону. Державна реєстрація актів цивільного стану є правовим інститутом у державі, спрямованим на забезпечення реалізації прав і свобод громадян, а актові записи, складені державним органом державної реєстрації актів цивільного стану, є безспірними доказами засвідченого в них факту і як правило, не потребують додаткових доказів. Відповідно до пункту 3 статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця з дня її народження, а у разі народження дитини мертвою – не пізніше трьох днів. Сімейним кодексом України, зокрема, статтею 144, на батьків покладено обов’язок зареєструвати народження дитини в державному органі реєстрації актів цивільного стану. Невиконання цього обов’язку є підставою для покладення на батьків відповідальності, передбаченої частиною 2 статтею 212-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, в якій зазначено, що несвоєчасна, без поважної причини, реєстрація батьками народження дитини в державних органах реєстрації актів цивільного стану тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Статтею 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення посадовим особам органів державної реєстрації актів цивільного стану надано право складати протокол про адміністративне правопорушення по відношенню батьків чи одного з них, у разі несвоєчасної реєстрації народження дитини. З метою створення сприятливих умов, щодо державної реєстрації народження дитини Міністерством юстиції України запроваджено сервіс, який передбачає прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видачу свідоцтва про народження дитини безпосередньо в закладах охорони здоров’я де приймаються пологи. З повним переліком медичних закладів охорони здоров’я Черкаської області, в яких працівниками відділів ДРАЦС надається дана адміністративна послуга можна ознайомитись на сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області. Тож, шановні батьки, своєчасно зверніться до органу державної реєстрації актів цивільного стану для проведення державної реєстрації народження вашої дитини та почніть життя нового громадянина без правопорушень.