Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь ласка, рівень криміногенної ситуації у Вашому населеному пункті?

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Картинки по запросу урядова гаряча лінія

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


Наповнення місцевих бюджетів від власників нерухомого майна Друк e-mail
Понеділок, 06 серпня 2018, 10:02

altПротягом 7 місяців 2018 року до місцевих бюджетів Смілянського, Городищенського, Кам’янського, Корсунь-Шевченківського та Шполянського районів надійшло 5 908,7 тис.грн. податку на нерухоме майно, що більше на 2 066,8 тис. грн. ніж минулоріч. З цієї суми 5 277,2 тис.грн. сплатили юридичні особи та 631,5 тис.грн. - фізичні особи.


Нагадаємо, платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової або нежитлової нерухомості.
Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку на нерухоме майно станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єктів оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Обчислення суми податку з об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється органами фіскальної служби за місцем податкової адреси власника такої нерухомості. Податкові повідомлення-рішення із зазначеною сумою податку та реквізитами для сплати надсилаються (вручаються) громадянам до 1 липня поточного року. Нараховану суму податку фізичній особі необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання повідомлення-рішення.
У разі неотримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку, або встановлення розбіжностей у наявній інформації про об’єкт нерухомості, громадянам необхідно звернутися з документами на нерухомість до державної податкової інспекції за місцем реєстрації для проведення звірки. Для цього необхідно пред’явити оригінали документів, які підтверджують право власності фізичної особи на відповідний об’єкт. Якщо розбіжності будуть підтверджені, то контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) нове повідомлення - рішення.
Інформує Смілянська ОДПІ