Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

  • Відповідно до статей 46,55,56,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 5 статті 21 Регламенту роботи Корсунь-Шевченківської районної ради, враховуючи звернення депутатів районної ради та подання районної державної адміністрації 21 вересня 2018 року о 10 годині в залі засідань адміністративного будинку районної ради скликається 32-га позачергова сесія районної ради сьомого скликання.

    На розгляд позачергової сесії виносяться питання:

    - Про звернення депутатів Корсунь-Шевченківської районної ради Черкаської області до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України, про недопущення підвищення ціни на газ для потреб населення;
    - Про створення комунальної установи «Корсунь-Шевченківський інклюзивно-ресурсний центр» Корсунь-Шевченківської районної ради Черкаської області;
    - Про затвердження граничної чисельності працівників комунальної установи «Корсунь-Шевченківський інклюзивно-ресурсний центр» Корсунь-Шевченківської районної ради Черкаської області;
    - Про затвердження Порядку призначення на посаду директора та затвер-дження Порядку призначення на посади педагогічних працівників комунальної установи «Корсунь-Шевченківський інклюзивно-ресурсний центр» Корсунь-Шевченківської районної ради Черкаської області.

    На позачергову сесію запрошуються депутати Черкаської обласної ради Веретільнік В.В., Галушко В.М., голова та перший заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату, начальники відділів та управлінь райдержадміністрації, міський, селищний, сільські голови, керівники окремих підприємств, установ та організацій району, представники засобів масової інформації.

    Оприлюднено 18.09.2018

    Детальніше...
  • 17 вересня 2018 року з 9 год. до 13 год. в адміністративному приміщенні Корсунь-Шевченківської районної ради планується виїзний прийом громадян начальником управління агропромислового розвитку облдержадміністрації Колодкою Ігорем Леонідовичем.

    Детальніше...
  • ОГОЛОШЕННЯ


    У зв'язку з запровадженням централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів з 02 липня 2018 року змінено реквізити рахунків для зарахування податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів.
    Реквізити нових рахунків розташовані на Веб-сторінці Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області на офіційному сайті Державної казначейської служби України (www.treasury.gov.ua):


    Рубрика "Реквізити доходних рахунків"


    підрубрика "Реквізити рахунків для обліку доходів державного бюджету" та "Реквізити рахунків для обліку доходів місцевого бюджету".

    Детальніше...
  • Детальніше...
  • ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ РАЙОНУ!

    В Корсунь-Шевченківському районі діє урядова програма «ДОСТУПНІ ЛІКИ» по відшкодуванню вартості лікарських засобів під час амбулаторного лікування осіб, що страждають на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ типу, бронхіальну астму.
    Для отримання рецептів Вам необхідно звернутися до сімейного лікаря.

    Детальніше...

Останнє з фотогалереї

Опитування

Чи задовольняє Вас робота закладів: освіти, охорони здоров'я, соціального захисту?

 

Інформує Мін'юст

minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Картинки по запросу урядова гаряча лінія

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


Про внесення змін до розпорядження райдержадміністрації від 24.06.2014р.№113
Вівторок, 03 квітня 2018, 16:23

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження районної державної адміністрації
01.03.2018 №73
Перелік
адміністративних послуг, що надаються структурними
підрозділами районної державної адміністрації

1. Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства:
1) надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;
2) надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки;
3) надання висновку про обмеження використання земельної ділянки;
4) надання погодження та висновку на відповідність ДБН з питань забудови;
5) надання висновку про використання земельної ділянки для виробничих і комерційних потреб і відповідності з містобудівною документацією і державними будівельними нормами і правилами.
2. Відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури:
1) видача актів обстеження спеціалізованих металургійними підприємств та їх приймальних пунктів на відповідність вимогам законодавства.
3. Служба у справах дітей:
1) виявлення дітей, які залишились без батьківського піклування;
2) сприяння у реєстрації народження підкинутої, знайденої дитини, дитини, покинутої в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я, а також дитини, мати якої померла чи місце проживання матері встановити неможливо;
3) тимчасове влаштування дитини у сім’ї родичів, знайомих;
4) прийняття рішення про доцільність (недоцільність) повернення дитини залишеної без батьківського піклування, до батьків або осіб, які їх замінюють, або до закладу;
5) тимчасове влаштування дитини в притулок для дітей, центр соціально-психологічної реабілітації дітей або центр соціальної підтримки дітей та сімей;
6) надання дитині статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування;
7) влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до медичного, навчального, виховного закладу, іншого закладу або установи, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування (далі – заклад інституційного догляду та виховання);
8) забезпечення ведення обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
9) сприяння у вирішенні спорів між батьками щодо визначення імені, прізвища, по батькові дитини; участі одного з батьків у вихованні дитини; місця проживання дитини;
10) надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;
11) надання висновку про доцільність встановлення опіки (піклування) над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування;
12) надання дитині повної цивільної дієздатності.
4. Відділ освіти.
1) видача довідки про володіння українською мовою для отримання громадянства;
2) видача свідоцтва про базову загальну середню освіту;
3) видача атестатів про повну загальну середню освіту;
4) ліцензування освітньої діяльності закладів освіти;
5) видача цільових направлень;
6) атестація педагогічних працівників.
5. Управління соціального захисту населення:
1) надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
2) надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу;
3) надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме;
4) призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;
5) видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
6) надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
7) надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
8) надання державної допомоги при народженні дитини;
9) надання державної допомоги при усиновленні дитини;
10) надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
11) надання державної допомоги на дітей одиноким матерям;
12) надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;
13) надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;
14) компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги;
15) надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку;
16) надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
17) призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
18) призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів;
19) призначення одноразової грошової/ матеріальної допомоги інвалідам та дітям-інвалідам;
20) призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
21) призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;
22) призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
23) призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни та прирівняним до них особам.
24) Призначення грошової компенсації інвалідам замість санаторно-курортної путівки;
25) призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують інвалідів I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку;
26) призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування інвалідів;
27) призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
28) призначення грошової компенсації інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування;
29) видача направлення (путівки) інвалідам та/або дітям-інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів);
30) видача направлення на проходження обласної медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем;
31) видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів;
32) установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
33) установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій);
34) установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;
35) установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги учасникам війни;
36) установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги інвалідам війни;
37) установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги інвалідам та дітям-інвалідам;
38) забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання;
39) забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни;
40) забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
41) забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам;
42) встановлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
43) видача посвідчення «Дитина війни»;
44) видача посвідчення «Жертва нацистських переслідувань»;
45) видача посвідчення «Ветеран праці»;
46) здійснення повідомчої реєстрації колективних договорів;
47) видача довідки про перебування (не перебування) на обліку;
48) продовження строку дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї;
49) видача довідки про неотримання посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї;
50) призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з витратами, зумовленими похованням.
6. Державні реєстратори:
1. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
1) державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
2) державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно;
3) державна реєстрація обтяжень нерухомого майна;
4) взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
5) внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
6) внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора;
7) скасування державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
8) скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
9) скасування рішення державного реєстратора.
2. Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
1) державна реєстрація створення юридичної особи;
2) державна реєстрація фізичної особи-підприємця ;
3) державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи;
4) державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи;
5) державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи;
6) державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи;
7) державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;
8) державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням;
9) державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у зв’язку зі смертю;
10) державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця в зв’язку з визнанням її безвісно відсутньою або оголошено померлою;
11) державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;
12) державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
13) державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
14) державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа;
15) державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
16) державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора;
17) державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи;
18) державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формуван;
19) державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
20) державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
21) виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань допущеної державним реєстратором;
22) надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля;
23) видача документів у паперовій формі, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, фізичної особи -підприємця.
7. Відділ з надання адміністративних послуг:
1) видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2) надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
3) надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.