Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30, (096 ) 24-34-206 «Гаряча лінія» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах. Телефон (04735) 2-01-30, моб.096-24-34-206, "Гаряча лінія" для повідомлення про факти порушень чинного законодавства у сфері благоустрою 096-34-00-003

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

З яких джерел Ви черпаєте інформацію про діяльність політичних партій та органів виконавчої влади?

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Аграрна біржа
Гідність, воля і перемога
Державний фонд
УКРГАЗБАНК
Черкаська облдержадміністрація
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
ремонт


Порядок прийому
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній державній адміністрації
Четвер, 29 березня 2012, 16:04


 

Порядок

організації та проведення особистого прийому громадян

у Корсунь-Шевченківській районній державній адміністрації

  1.             І.Загальні положення

1.Цей порядок регламентує питання організації та проведення особистого прийому громадян, у тому числі особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату районної державної адміністрації ( далі - райдержадміністрація).

2.Посадові особи, що здійснюють прийом громадян, керуються

Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими нормативно-правовими актами України, а також цим Порядком.

  1. Особистий прийом громадян проводиться з метою реалізації

громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

II. Організація і проведення особистого прийому громадян

1.Особистий прийом громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації проводиться в приймальні громадян районної державної адміністрації (м.Корсунь-Шевченківський, вул. Героїв Майдану, 9, І поверх) в установлені графіком дні та години, виїзні прийоми - в додатково визначених місцях.

2.Попередній запис на особистий прийом громадян до голови райдержадміністрації проводиться провідним спеціалістом відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації (далі – відділ розгляду звернень) із залученням керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та не пізніше, ніж за 1 день до дня прийому. Як виняток, жителі віддалених сіл району та іногородні, попередньо можуть бути записані по телефону, або в день особистого прийому, не пізніше, ніж за годину до його початку, за умови надання необхідних для прийому документів.

3.Запис на особистий прийом громадян першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації проводиться без попереднього запису.

4.У разі перенесення особистого прийому голови, першого заступника, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації з поважних причин (відрядження, відпустка, хвороба, тощо ) працівниками відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян , записаним громадянам повідомляється про дату проведення наступного особистого прийому громадян згідно з графіком.

5.На особистий прийом громадян можуть бути записані лише ті громадяни, звернення яких розглядалися першим заступником, заступником, або керівником апарату райдержадміністрації відповідно до напрямів діяльності та компетенції.

6. Повторний прийом громадян з питання, що вже розглядалося першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації проводиться після детального вивчення архівних документів із порушеного питання, з’ясування причин, що призвели до нього, за необхідності надаються громадянам детальні роз’яснення та можлива допомога.

7. На особистий прийом не записуються громадяни:

1) звернення яких на день прийому знаходяться на розгляді в райдержадміністрації;

2) які повторно звернулися з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;

3) які звернулися щодо вирішення питань, що не належать до повноважень райдержадміністрації;

  1. 4) які визнані судом недієздатними;

5) звернення яких з приводу оскарження рішення були подані з порушенням термінів, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».

8. Забороняється відмова заявнику в записі на особистий прийом з підстав ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань.

9. Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.

10. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом проводиться співбесіда, за результатами якої з’ясовується:

1) прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, статус громадянина, зміст питання, викладеного по суті у письмовій формі;

2) до кого із заступників голови райдержадміністрації громадянин звертався і яке прийнято рішення;

3) попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду, висновки, довідки, відповіді на звернення;

11. Провідний спеціаліст відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації:

1) складає список громадян, які бажають потрапити на особистий прийом до голови райдержадміністрації, та надає його голові райдержадміністрації за день до дати прийому. Остаточний список записаних на особистий прийом надається у день прийому не пізніше, ніж за годину до його початку;

2) повідомляє по телефону, або письмово громадян, записаних на прийом, про день і час прийому;

3) забезпечує підбір матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі голови райдержадміністрації;

4) не пізніше, ніж за день до дати прийому, запрошує від керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в районі, міського, селищного та сільських голів для надання необхідних матеріалів щодо розгляду звернень громадян записаних на особистий прийом;

5) організовує проведення та бере участь у особистому прийомі громадян;

6) у день проведення особистого прийому громадян головою

райдержадміністрації у райдержадміністрації організовує роботу консультативного центру із залученням керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в районі, які надають необхідну допомогу у вирішенні питань громадянам, які не записані на особистий прийом.

12. Особистий прийом громадян проводиться в порядку черговості. У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян:

1) жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;

2) інвалідів Великої Вітчизняної війни;

3) героїв Соціалістичної праці;

4) героїв Радянського Союзу;

5) героїв України.

13. Особистий прийом іноземних громадян та осіб без громадянства, які законно перебувають на території України, здійснюється на загальних підставах.

14.Під час особистого прийому громадян можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Представник громадянина пред’являє довіреність, оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.

15.У випадку, коли порушене громадянином питання не вимагає додаткової перевірки, відповідь на звернення ( у разі його згоди) може бути надано усно під час особистого прийому що обов’язково вноситься відповідний запис до картки особистого прийому.

16. Якщо вирішити порушене питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому ж самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові на його бажання надається усна або письмова відповідь.

17. Відповідні консультації з порушених громадянами питань надаються також працівниками відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації.

18.Усі звернення громадян ( усні чи письмові), що надійшли під час особистого прийому, реєструються у відділі правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 №348 та надсилаються згідно з чинним законодавством на розгляд до виконавців.

  1.             ІІІ.Особливості проведення виїзного особистого прийому громадян

1. Проведення виїзного особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації у населених пунктах району здійснюється 2 рази на місяць, згідно з графіком, який затверджується щомісячно.

2. Після затвердження головою райдержадміністрації зазначеного графіка інформація про місце і час проведення виїзного прийому громадян надається відділом правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації не пізніше, ніж за п’ять днів до його проведення, районним засобам інформації, виконкомам міської, селищної та сільських рад для оприлюднення.

3. Попередній запис на виїзний особистий прийом громадян проводиться відповідальними працівниками у виконкомах міської, селищної та сільських рад не пізніше, ніж за день до його проведення.

4. До 13.00 дня, що передує виїзному особистому прийому громадян, до відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації передається список громадян, які записалися на особистий прийом, або інформація про відсутність запису.

5.На другий день після проведення виїзного особистого прийому громадян провідний спеціаліст відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації опрацьовує реєстраційно-контрольні картки.

6.Графіки виїзних особистих прийомів громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації затверджуються головою райдержадміністрації не пізніше 25 числа місяця, що передує місяцю прийому, оприлюднюються керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації у районних засобах інформації та надсилаються виконкомам міської, селищної та сільських рад.

7.До 22 числа, місяця що передує місяцю прийому, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації надають відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації пропозиції про час і місце проведення ними виїзного особистого прийому громадян.

8. Узагальнена інформація, підготовлена за наслідками аналізу звернень громадян, поданих на особистому прийомі, включається до відповідних аналітичних довідок.