Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30, (096 ) 24-34-206 «Гаряча лінія» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах. Телефон (04735) 2-01-30, моб.096-24-34-206, "Гаряча лінія" для повідомлення про факти порушень чинного законодавства у сфері благоустрою 096-34-00-003

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Чи задовольняє Вас робота закладів: освіти, охорони здоров'я, соціального захисту?

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Аграрна біржа
Гідність, воля і перемога
Державний фонд
УКРГАЗБАНК
Черкаська облдержадміністрація
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
ремонт


Про роботу із зверненнями громадян
Інформаційно-аналітична довідка щодо звернень громадян, розглянутих у районній державні адміністрації впродовж січня-грудня 2014 року
Понеділок, 02 березня 2015, 13:53

Впродовж 12 місяців 2014 року в райдержадміністрації розглянуто всього 105 звернень, що на 118, або 53 % менше в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року.
Своїм конституційним правом скористалися 162 громадян, що на 186, або 53, 4 % менше, ніж за 2013 рік.

 
Інформаційно-аналітична довідка щодо звернень громадян, розглянутих у районній державні адміністрації впродовж січня-грудня 2013 року
Середа, 12 лютого 2014, 10:00

На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органи виконавчої влади в районі забезпечили у 2013 році належну роботу зі зверненнями громадян.
Упродовж 2013 року питання роботи зі зверненнями громадян розглядалися на 2 засіданнях колегії райдержадміністрації, зокрема,
26.02.2013 року, на засіданні колегії розглянуто питання „Про роботу органів виконавчої влади району у 2012 році щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та виконання делегованих повноважень із означеного питання органами місцевого самоврядування ”
20.11.2013 року « Про роботу із зверненнями громадян у службі в справах дітей райдержадміністрації» .

 
Інформаційно-аналітична довідка щодо звернень громадян, розглянутих у райдержадміністрації впродовж I півріччя 2013 року
Середа, 31 липня 2013, 13:31

Корсунь-Шевченківська районна державна адміністрація постійно вживає заходи спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. В районі склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення. Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади.

 
Інформаційно-аналітична довідка щодо звернень громадян, розглянутих у райдержадміністрації впродовж I кварталу 2013 року
Середа, 17 квітня 2013, 08:03

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. В районі склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення. Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади.
26.02.2013 року, на засіданні колегії розглянуто питання „Про роботу органів виконавчої влади району у 2012 році щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та виконання делегованих повноважень із означеного питання органами місцевого самоврядування ”.

 
Інформаційно-аналітична довідка щодо звернень громадян, розглянутих у райдержадміністрації та виконання делегованих повноважень із означеного питання органами місцевого самоврядування у 2012 році
Середа, 17 квітня 2013, 08:00

Серед основних завдань місцевих органів виконавчої влади – забезпечення захисту прав та законних інтересів громадян, які вони відстоюють, звертаючись до органів влади. Основне завдання районної влади у цьому напрямку роботи – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань та задоволення законних вимог заявника.
Упродовж 2012 року питання роботи зі зверненнями громадян розглядалися на 2 засіданнях колегії райдержадміністрації, зокрема 30.03.2012 – за підсумками роботи у 2012 році, 20.08.2012 – про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації та виконкомі Стеблівської селищної ради.

 
Про роботу органів виконавчої влади району за 2011 рік щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення
Четвер, 29 березня 2012, 16:14

На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органи виконавчої влади в районі забезпечили у 2011 році належну роботу зі зверненнями громадян.

Упродовж 2011 року питання роботи зі зверненнями громадян розглядалися на 2 засіданнях колегії райдержадміністрації, зокрема 25.02.2011 – за підсумками роботи у 2010 році, 30.06.2011 – про роботу Нетеребської та Шендерівської сільських рад. За наслідками розгляду дано відповідні доручення, які виконано в повному обємі.

 

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування району приділяли особливу увагу створенню належних умов для реалізації громадянами їх права на особисте звернення. Забезпечено проведення особистого прийому громадян у робочий та позаробочий час, вихідні дні, за місцем їх проживання і роботи.