Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30, (096 ) 24-34-206 «Гаряча лінія» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах. Телефон (04735) 2-01-30, моб.096-24-34-206, "Гаряча лінія" для повідомлення про факти порушень чинного законодавства у сфері благоустрою 096-34-00-003

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

З яких джерел Ви черпаєте інформацію про діяльність політичних партій та органів виконавчої влади?

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Аграрна біржа
Гідність, воля і перемога
Державний фонд
УКРГАЗБАНК
Черкаська облдержадміністрація
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
ремонт


Відділ документообігу та контролю

Місце знаходження:

19400, м. Корсунь-Шевченківський , Героїв Майдану,9, тел. 2-05-79

Начальник відділу:

 Цабенко Леся Григорівна

Основними завданнями відділу є:

1) Загальна організація здійснення документообігу (електронного документообігу) в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації.
2) Організація та контроль виконання апаратом, структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядуванн,я в частині делегованих їм повноважень, органів виконавчої влади положень законів України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрації.
3) Забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в системі електронного документообігу.
4) Приймає участь в організаційному та методичному забезпеченні підготовки і проведення засідань колегій, нарад, семінарів.
5) Формує та веде електронну базу виданих розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації.
6) Організовує роботу архівного підрозділу апарату райдержадміністрації відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»,забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в архів.
7) Ведення в установленому порядку контролю за виконанням завдань, що випливають з актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, доручень Глави Адміністрації Президента України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної та районної державних адміністрацій.

 

Розпорядок роботи:

Понеділок - четвер : 8.00 – 17.15

П’ятниця: 8.00 – 16.00

Обідня перерва: 13.00 - 14.00