Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya

 

 

«Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

  • КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА РАЙОННА РАДА

    РОЗПОРЯДЖЕННЯ

    від
    24 липня 2018 року
                                                                                                                                              №  64
    м. Корсунь-Шевченківський

    Про скликання 31-ї сесії
    районної ради сьомого скликання

    Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Регламенту роботи Корсунь-Шевченківської районної ради:
    1. Скликати 31-шу сесію районної ради сьомого скликання 29 серпня 2018 року о 10 годині в залі засідань адміністративного будинку районної ради.

    2. На розгляд сесії внести питання:
    - «Про внесення змін до рішення районної ради від 22.12.2017 року № 25-1/VIІ «Про районний бюджет на 2018 рік» зі змінами;
    - Про програму запобігання виникненню захворювань домашніх свиней африканською чумою та інших інфекційних хвороб тварин, утворення резервного фонду матеріально-технічних засобів у випадку виникнення вогнища захворювання в Корсунь-Шевченківському районі на 2018-2020 роки;
    - Про хід виконання рішення районної ради від 11 серпня 2017 року № 20-2/VІI «Про затвердження Програми організації гарячого харчування учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів району на 2017-2018 навчальний рік» за 2017-2018 навчальний рік;
    - Про хід виконання рішення районної ради від 05.08.2015 № 45-12/VI «Про Програму по ліквідації амброзії полинолистої на території Корсунь-Шевченківського району протягом 2015-2018 років» за 6 місяців 2018 року;
    - Про оренду комунального майна;
    - Інші.

    3. На сесію запросити депутатів Черкаської обласної ради Зуєнка В.Л., Веретільніка В.В., Галушко В.М.,голову та першого заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату, начальників відділів та управлінь райдержадміністрації, членів колегії райдержадміністрації, міського, селищного, сільських голів, керівників окремих підприємств, установ та організацій району, представників засобів масової інформації.

    Заступник голови районної ради                        П.Т.Пустільнік

    Детальніше...
  • ОГОЛОШЕННЯ


    У зв'язку з запровадженням централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів з 02 липня 2018 року змінено реквізити рахунків для зарахування податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів.
    Реквізити нових рахунків розташовані на Веб-сторінці Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області на офіційному сайті Державної казначейської служби України (www.treasury.gov.ua):


    Рубрика "Реквізити доходних рахунків"


    підрубрика "Реквізити рахунків для обліку доходів державного бюджету" та "Реквізити рахунків для обліку доходів місцевого бюджету".

    Детальніше...
  • Детальніше...
  • ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ РАЙОНУ!

    В Корсунь-Шевченківському районі діє урядова програма «ДОСТУПНІ ЛІКИ» по відшкодуванню вартості лікарських засобів під час амбулаторного лікування осіб, що страждають на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ типу, бронхіальну астму.
    Для отримання рецептів Вам необхідно звернутися до сімейного лікаря.

    Детальніше...

Останнє з фотогалереї

Опитування

Ваше ставлення до запровадження Реформи медичного обслуговування?

 

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Картинки по запросу урядова гаряча лінія

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


Служба у справах дітей

Місце знаходження:

19400,м. Корсунь-Шевченківський, вул.Героїв Майдану, 9

Начальник відділу:

Горьова Людмила Іванівна

Основні завдання та функції:

реалізація державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень ;

розроблення і здійснення самостійно та разом з іншими структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності заходів, спрямованих на поліпшення становища і соціального захисту дітей, забезпечення їх прав, свобод і законних інтересів, запобігання бездоглядності та безпритульності;

координація зусиль місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи, спрямованої на запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності;

забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї;

ведення обліку дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально- реабілітаційних центрів;

здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;

надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціями усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

улаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування під опіку, піклування, до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, сприяння усиновленню;

ведення державної статистики щодо дітей;

формування громадської думки щодо поліпшення становища дітей, профілактики їх правопорушень, сприяння реалізації державної політики з питань соціального захисту дітей.


Розпорядок роботи:

Понеділок - четвер : 8.00 – 17.15

П’ятниця: 8.00 – 16.00

Обідня перерва: 13.00 - 14.00