Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Ваше ставлення до запровадження Реформи медичного обслуговування?

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Картинки по запросу урядова гаряча лінія

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


Як правильно оформити скаргу до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації?
До якого суб’єкта слід звернутися зі скаргою?
 
Суб’єкти розгляду скарг:
Міністерство юстиції України;
Територіальні органи Міністерства юстиції України.
 
Міністерство юстиції України розглядає скарги:
на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);
на проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду);
на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.
 
Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:
на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію);
на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації.
 
Вимоги до термінів подачі скарги:
скарга має бути поданою протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.
 
Вимоги до змісту скарги:
необхідно вказати реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується (у сфері реєстрації нерухомості);
необхідно викласти зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності;
вказати норми законодавства, які порушено на думку скаржника;
викласти обставини, якими обґрунтовуються вимоги;
мають бути вказані відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до відповідних реєстрів.
 
Вимоги до оформлення скарги:
необхідно вказати повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб);
необхідно вказати найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
необхідно зазначити дату складання скарги;
скарга має бути підписана.
 
Вимоги до супровідних документів:
якщо скарга буде подаватися представником, необхідна довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника (або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку);
до скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності).
 
Що означає «копія засвідчена в установленому порядку» та з чого складається відмітка про засвідчення копії?
Відмітка про засвідчення копії складається:
зі слів «згідно з оригіналом»;
назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища;
дати засвідчення копії;
засвідчуватися повинна кожна сторінка документа з відтиском печатки підприємства (за наявності), установи, організації, іншої юридичної особи.