Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь-ласка, роботу районної газети "Надросся" та надайте пропозиції для її покращення

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Картинки по запросу урядова гаряча лінія

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


В області готуються до Чигиринських вшанувань Друк e-mail
Середа, 03 жовтня 2018, 07:58
DSC1268
Чигирин прийматиме потрійне свято 14 жовтня. Сюди завітають звідусіль на відзначення Дня захисника України, Покрови Пресвятої Богородиці та Дня українського козацтва. Провести усі заходи гідно та на належному рівні закликав перший заступник очільника області Віталій Коваль. Відповідні завдання та доручення він дав на сьогоднішній нараді профільним структурам.
У цей день у Чигирині об’єднаються різні покоління захисників України: тих, хто вже пройшли випробування боєм, та майбутні покоління боронителів. Тут вже традиційно складатимуть присягу на вірність Україні вихованці козацьких класів Черкащини, відзначатимуть нагородами учасників АТО. Крім того передбачена фестивальна програма та багато іншого. 
– Це свято єднання та сили, – каже Віталій Коваль. – Воно консолідує, адже спільне для військових, влади та громади. Чигирин спрадавна був осередком українських козацьких традицій, які ми шануємо та зберігаємо донині. Вже маємо за традицію посвячувати у козачата вихованців профільних класів Черкащини. На бастіоні Дорошенка, у день Покрови Пресвятої Богородиці, вони мають змогу поспілкуватися з тими, хто вже пройшов АТО. Тож наше завдання – на належному рівні підготуватися до вшанувань у Чигирині та інших містах, районах. 
 
За інформацією прес-служби Черкаської облдержадміністрації