Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Які із за значених економічних проблем Вас найбільше турбує?

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Картинки по запросу урядова гаряча лінія

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


МІП: У Києві пройшов семінар з комунікацій для представників облдержадміністрацій Друк e-mail
Четвер, 01 листопада 2018, 14:27


aHR0cHM6Ly9taXAuZ292LnVhL2ZpbGVzL0RTQ185NTU2LmpwZw29-30 жовтня 2018 року в арт-хабі ІА «Укрінформ» пройшов семінар з комунікацій для керівників прес-служб, підрозділів з питань інформаційної політики та підрозділів, що опікуються соціальною рекламою, обласних держаних адміністрацій України.

Захід організувало Міністерство інформаційної політики України спільно з Центром інформації та документації НАТО з метою покращення комунікаційних спроможностей місцевих органів державної влади шляхом надання необхідних знань та навичок у побудові системи урядових комунікацій.

Як зазначив під час заходу заступник Міністра інформаційної політики Дмитро Золотухін, в умовах військової агресії РФ є необхідність посилення системи комунікацій у регіонах з метою швидкого реагування на події, які відбуваються в Україні.

Д. Золотухін надав слухачам практичні рекомендації щодо проведення моніторингу інформаційного простору та відповідних механізмів роботи в мережі Інтернет.

Директор Центру інформації та документації НАТО Барбора Маранкова виступила з презентацією щодо діяльності Організації Північноатлантичного договору, особливості комунікації НАТО, а також розповіла про можливості онлайн-ресурсів та механізмів пошуку інформації про Альянс.

У рамках семінару пройшли практичні заняття щодо побудови інформаційних повідомлень, меседж-боксів, комунікаційних стратегій, кампаній та аналізу інформаційного простору.