MBPCMBPC

Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Ваше ставлення до запровадження Реформи медичного обслуговування?

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


«Доступність адміністративних послуг має бути принциповою позицією для ОТГ», – Роман Карманнік Друк e-mail
Понеділок, 03 грудня 2018, 16:12

ддддд
Однією зі складових процесу децентралізації є наближення адміністративних послуг до людей. Це можливо реалізувати завдяки створенню сучасних Центрів надання адміністративних послуг. Шляхи забезпечення доступності адміністративних послуг в ОТГ окреслив директор Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації Роман Карманнік на засіданні обласної Ради регіонального розвитку.


Нині на добровільній основі в області вже об’єднано 53 ОТГ, а це майже 40% територіальних громад області та більш як 25% населення. І зараз забезпечення доступних адміністративних послуг є однією з головних вимог для громад-об’єднавців, зазначив посадовець.
– ЦНАП – це не тільки приміщення, а й якісне обслуговування та оперативність надання послуг в найкоротший час, – зауважив Роман Карманнік. – Перелік послуг, які можуть надаватися на місцях, постійно розширюється. Наприклад, зараз ведеться робота, щоб через ЦНАПи навіть надавалися послуги МВС з реєстрації автомобілів.
Існують різні моделі створення ЦНАП і громаді необхідно вибрати ту, яка буде найбільш прийнятною для мешканців. Тому при створенні Центрів принципово важливо забезпечити територіальну доступність послуг. Роман Карманнік запропонував декілька моделей для цього:
1 модель: для громади, в яку входить невелика кількість населених пунктів (2-3), можна утворити єдиний ЦНАП в центральній громаді (як наприклад ЦНАП Білозірської ОТГ - 8,9 тис. осіб, Єрківської ОТГ - 5,3 тис. осіб). Якщо в ОТГ громади розташованій на значній відстані одна від одної, можна утворити віддалені робочі місця ЦНАПу.
2 модель: для ОТГ із значною кількістю віддалених населених пунктів, крім ЦНАП в центральній громаді, доцільно застосувати мобільний ЦНАП.
3 модель: меншим громадам з малою кількістю населення і невеликим бюджетом рекомендується замість утворення власного ЦНАП використовувати інструмент співробітництва територіальних громад шляхом укладання відповідних договорів і створенням одного ЦНАПу на декілька громад.
Можливі джерела фінансування створення ЦНАП: місцевий бюджет, МТД, ДФРР.
– Слід також сказати, що ЦНАП за рахунок надання адміністративних послуг може наповнювати місцевий бюджет громад та частково відшкодовувати витрати на своє утримання, – наголосив Роман Володимирович. – Так, наприклад, у Білозірській ОТГ близько третини бюджету на утримання відшкодовується за рахунок плати за надані адміністративні послуги.
Він додав, що зважаючи на це, голови діючих та новостворених ОТГ повинні долучитися до роботи щодо створення ЦНАПів. У першу чергу користуючись допомогою Програми «U-LEAD з Європою». В області вже 13 громад стали учасниками даної Програми.