Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

З яких джерел Ви черпаєте інформацію про діяльність політичних партій та органів виконавчої влади?

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Вибори Президента України 2019
Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
Вхід в особистий кабінет виборця
Кабінет електронних сервісів
Он-лайн будинок юстиції
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ


«Спостерігаємо активний розвиток інклюзивної освіти», – Валерій Данилевський Друк e-mail
Середа, 27 лютого 2019, 09:28

0000За останні декілька років інклюзивна освіта набуває все більшого розвитку. Лише на Черкащині кількість залучених дітей з особливими освітніми потребами зросла вдвічі, каже начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Валерій Данилевський. Про розвиток інклюзивної освіти в області йшлося в програмі «Вечірній прайм» на телеканалі «Вікка».


На сьогодні в області у тій чи іншій мірі потребують освітніх послуг 3,5 тисяч дітей з особливими освітніми потребами. З них 2,5 тисяч уже залучені до освітнього процесу. Решта, відзначає головний освітянин області, перебувають на індивідуальній формі навчання.
– Зараз інклюзивна освіта стрімко розвивається, – каже Валерій Данилевський. – Це напряму пов’язано з активною роботою Фонду Петра Порошенка й безпосередньо його дружини Марини Порошенко у цьому напрямку. Бачимо, що зараз й самі батьки потребують того, щоб у школах їхні діти мали належні умови для отримання інклюзивної освіти. Маємо багато позитивних прикладів активної соціалізації дітей, розвитку їхніх здібностей, вмінь, талантів. Саме в навчальних закладах діти розвиваються, знаходять друзів.
Втім, відзначає посадовець, є й певні складнощі в організації цього процесу. Зокрема, відчутною є нестача таких спеціалістів як реабілітологи, сурдологи та ін. Крім того, додає посадовець, у навчальних закладах необхідно ґрунтовніше попрацювати над забезпеченням доступності середовища. Адже, за його словами, йдеться не тільки про встановлення пандусів при вході, а й загалом організацію освітнього простору та вільного пересування дитини.
Детальніше про розвиток інклюзивної освіти на Черкащині дивіться у програмі: https://youtu.be/ZTn_ofrHJWw