Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Які соціально-економічні проблеми для Вас особисто є найбільш гострими?

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Вибори Президента України 2019
Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
Вхід в особистий кабінет виборця
Кабінет електронних сервісів
Он-лайн будинок юстиції
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ


Впровадження в службі зайнятості інституту кар'єрного радника супроводжується тренінгами для фахівців філій Друк e-mail
Четвер, 14 березня 2019, 09:09

20190312 095227З метою підготовки персоналу служби зайнятості до нових, сучасних підходів обслуговування її клієнтів, які ґрунтуються на загальноєвропейській практиці 12 березня 2019 року в приміщенні Корсунь-Шевченківської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості було проведено тренінг для фахівців філій Черкаського обласного центру зайнятості.


Основним завданням тренінгу було конкретизувати вміння фахівців щодо відпрацювання навичок надання послуг для клієнтів служби з урахуванням індивідуальних потреб, їх рівня професіоналізму, ступеня трудової мотивації та мобільності, визначення основних професійних функцій та компетенцій реєстратора.
Коучерами виступили начальник відділу організації профорієнтації обласного центру зайнятості Алла Баранцова та начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню обласного центру зайнятості Наталія Мінько, у супроводі заступника директора обласного центру зайнятості Марини Сорокіної.
За допомогою вправ та демонстраційних рольових ігор учасники проаналізували конкретні робочі ситуації процесу реєстрації, подоланню психологічного опору, відпрацювали навички встановлення та утримання контакту з клієнтом, дізналися як оптимізувати роботу реєстратора. Також вчилися виявляти маркери позитивного або негативного ставлення до співрозмовника під час спілкування, аналізували конкретні робочі ситуації процесу реєстрації.
Заступник директора обласного центру зайнятості Марина Сорокіна, підсумовуючи захід, наголосила на важливості опанування фахівцями навичок ефективної комунікації з клієнтами, які потрібні для виконання функцій реєстратора, тому що реєстратор ¬ працівник, який першим зустрічає відвідувача служби зайнятості, з’ясовує його очікування і потенціал та зазначила: «На досягнутих результатах обласна служба зайнятості не зупиняється, адже своєчасне навчання фахівців є запорукою якісного обслуговування клієнтів.»
Директор районної філії
Валентина Германова