Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь-ласка, роботу районної газети "Надросся" та надайте пропозиції для її покращення

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд


Порядок отримання адміністративної послуги

 З метою отримання адміністративної послуги заявник звертається до адміністратора Центру надання адміністративних послуг.

 Заява та документи, що додаються до неї, подаються особисто заявником або уповноваженою ним особою.

 Працівник Центру видає бланк заяви та необхідні бланки платіжних документів, та, при необхідності, надає допомогу при їх заповненні. Приймає від заявника заповнену заяву та перевіряє наявність повного комплекту документів та зазначених у них відомостей, необхідних для одержання адміністративної послуги.

 Заява та документи, що додаються до неї, приймаються за описом, копія якого негайно видається заявнику з відміткою про дату, номер їх реєстрації та підписом або робиться відмітка на заяві.

 Працівник Центру перевіряє документи, що посвідчують особу заявника, реєструє заяву і документи, що додаються до неї, у Журналі обліку/реєстрації звернень для отримання адміністративних послуг.

 Працівник Центру забезпечує передачу оригіналу заяви та пакету документів, з супровідним листом в якому зазначається дата прийняття та дата виконання послуги, у відповідне управління для опрацювання.

 Відповідальний працівник здійснює контроль за додержанням виконавчими органами термінів розгляду та прийняття рішень. Відповідальність за додержання термінів надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.

 Виконавчий орган протягом терміну, визначеного для конкретної адміністративної послуги, забезпечують вирішення справи по суті (підготовка та оформлення дозволів, надання послуг, виконання інших робіт) та передає документи працівнику Центру для подальшої їх видачі.

 Працівник Центру повідомляє заявника про наявність результату розгляду заяви в день отримання рішення.

 Працівник Центру в день отримання відповідного документа проводить відмітку про результат адміністративної послуги у журналі та забезпечує його видачу суб’єкту звернення у встановленому порядку.