Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь-ласка, роботу нашого сайту та надайте пропозиції для його покращення

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Вибори Президента України 2019
Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
Вхід в особистий кабінет виборця
Кабінет електронних сервісів
Он-лайн будинок юстиції
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ


Реєструємо місце проживання новонародженої дитини

За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Батьки або інші законні представники зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
Документи, які необхідні для реєстрації місця проживання новонародженої дитини:
- заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини;
- дані про новонароджену дитину;
- свідоцтво про народження дитини;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- документ, що посвідчує особу батьків, або одного з них.
У разі реєстрації місця проживання дитини батьками які проживають за різними адресами місце проживання новонародженої дитини, реєструється одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків.
Уповноважений працівник відділу ДРАЦС перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів) або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного представника, ocoбi, яка його надала, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для peєcтpaції місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у заяві.
Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.
Працівник органу реєстрації в день отримання документів від органів ДРАЦС приймає відповідне рішення і оформляє довідку про реєстрацію місця проживання.
Оформлена довідка про реєстрацію місця проживання дитини повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою, про що робиться відповідна відмітка в даних про новонароджену дитину.