MBPCMBPC

Зворотній зв'язок з владою

phone_liniya    «Гаряча лінія» для інформування при надзвичайних ситуаціях
Телефон (04735) 2-01-30

Оголошення

Останнє з фотогалереї

Опитування

Оцініть, будь ласка, роботу діючого голови райдержадміністрації:

 

Інформує Мін'юст

 minjust

     Переглянути

Доступ до публ. інформації

 

Переглянути

Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківське педагогічне училище
Відділ освіти Корсунь-Шевченківської РДА
Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник
Державний реєстр виборців
Міністерство доходів і зборів України
Державний фонд
Вхід в особистий кабінет виборця


«Право на оскарження»

Не погоджуєтесь з відмовою, діями або бездіяльністю державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, що здійснюють свою діяльність в межах Черкаської області у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості? Подавайте скарги до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області!
Комісія наділена досить широкими повноваженнями:
1) складає протоколи про адміністративні правопорушення щодо державних реєстраторів прав;
2) приймає рішення про:
- скасування рішення про відмову та проведення державної реєстрації прав на нерухомість;
- проведення державної реєстрації бізнесу (у разі оскарження відмови);
- виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;
- тимчасове блокування доступу державного реєстратора до реєстру;
- направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Мін’юсті подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
Звернення зі скаргою до Комісії має переваги:
- скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках - 45 днів);
- розгляд скарг здійснюється безоплатно;
- присутність скаржника на засіданні Комісії необов’язкова;
- повторне подання документів для державної реєстрації та сплата адміністративного збору не вимагається.
Скаргу можна подати до Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001). Консультації щодо оформлення скарги та її подачі надаються за телефоном (0472) 33-00-27.